2013. július 28., vasárnap

PIONEER MINI HI-FI+HANGFALAK+TÁVIRÁNYÍTÓ - Jelenlegi ára: 17 000 Ft

NAGYON MEGKÍMÉLT KEVESET HASZNÁLT PIONEER MINI HIFI  NAGYON SZÉP MÉLY HANGZÁSÚ GYÁRI HANGFALAIVAL, SLOT-IN CD MECHANIKÁS-ODA-VISSZA JÁTSZÓ KAZETTÁS MAGNÓ-VALAMINT EGY NAGY TUDÁSÚ TÁVIRÁNYÍTÓVAL ELADÓ. AZ ÍROTT LEMEZEKET IS AZONNAL HIBÁTLANUL OLVASSA!
Univerzális, mindent kezel rajta amit KÉPEKKEL IS ILLUSZTRÁLTAM! FULL TÁVIRÁNYÍTÁS! HANGBEÁLLÍTÁSOK-EFFEKTEK-KEZELHETŐSÉG CD-RÁDIÓ-MAGNÓN! Programozható készülékeidnél be kikapcsolási időzítő, mely egy otthonlétet is letud szimulálni! Digitális kijelzőjén a beprogramozott készülék márkaneve szerkeszthető! kék háttér-és kezelőfelület-gombok világítása dimmer fényerő-kontraszt beállíthatóság, teljes sötétségben is könnyen kezelhetővé teszi. Hároméves garanciával, és újonnan dobozában adom. 10 az 1 ben tudás! Automata search keresője nekem eddig minden készüléket megtalált! Magyar nyelvű utasítással!
Kérem tekintse meg galériámat, mely még sok terméket tartalmaz!
Az értékeléseimet érdemes megtekinteni! Én még vásárlomtól nem kaptam negatívot! Csak amit én vásároltam az volt inkorrekt termék, és az eladó is tud sajnos negatívot adni.



Jelenlegi ára: 17 000 Ft

Az aukció vége: 2013-08-14 20:14
. PIONEER MINI HI-FI+HANGFALAK+TÁVIRÁNYÍTÓ - Jelenlegi ára: 17 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése