2013. augusztus 30., péntek

Antik réz csillár metzsett búrákkal. Min.100 éves - Jelenlegi ára: 60 000 Ft

Polgári mennyezeti csillár.
Története: nagyszüleimé volt, gyártása 1900-as évek legelejére tehető.   Eredetileg öt ágú volt, de gyerekkoromban egy buráját én vertem le, ami összetört. Akkor lett átalakítva négy ágúvá, majd 1973-ban a gyermekem tört el egy buráját. Ekkor alakítottam át három ágúvá.   Belső átmérője: 30cm, tejes átmérő 50cm Váza sárgaréz, a búrák metszettek, foglalatuk porcelán és réz. Évek óta a padláson pihen. Tudatosan nem tisztítottam meg a réz részét. 50km-en belül ingyen szállítom, azon felül üzemanyag költéggel. NEM postázom!      Jelenleg ideiglenesen szereltem fe, a láthatóság kedvéért.                                                                                                                                                                         


Jelenlegi ára: 60 000 Ft

Az aukció vége: 2013-09-13 20:51
. Antik réz csillár metzsett búrákkal. Min.100 éves - Jelenlegi ára: 60 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése